Job 5 van 18


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker zwembad


Functie

Als administratief medewerker sta je in voor de administratieve en praktische taken eigen aan het zwembad en beheer je de kassa van het zwembad. Bovendien draag je bij aan een klantvriendelijke en efficiënte werking van onze dienstverlening, sta je mensen te woord en help je collega’s waar nodig.

Jouw taken zijn:

Als administratief medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers en gebruikers van het zwembad. Je staat in voor ticketverkoop en reservaties van zwembanen en verschaft eerstelijnsinfo aan burgers en verenigingen. Je informeert en helpt de burgers met het oog op een correcte en klantvriendelijke dienstverlening waarbij je hen zowel aan het loket, als telefonisch en via e-mail te woord staat. Veiligheid staat centraal. Indien nodig zorg je voor een correcte doorverwijzing. Klantvriendelijkheid en veiligheid staan centraal in de job. Samen met het ganse team zwembad sta je in voor een vlotte administratie ter ondersteuning van de activiteiten van het zwembad. Dit houdt o.a.in:

- Opvolgen en opmaken van uurroosters in samenspraak met de zwembadbeheerder;

- Beheer van het onthaal en de kassa van het zwembad;

- Administratief ondersteunen van de zwemacademie, zwemspetters, sporten na school...;

- Contactpersoon naar verenigingen, scholen, andere lokale besturen en andere partners;

- Opmaken en opvolgen van facturatie en bestellingen m.b.t. het zwemgebeuren.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs;
  • Je hebt voldoende affiniteit met sport en interesse om hier veel over bij te leren;
  • Je bent leergierig en bent sterk in het optimaliseren van werkprocessen
  • Je bent oplossingsgericht, stressbestendig, flexibel, uitermate klantgericht en nauwkeurig
  • Je hebt een positieve en enthousiaste ingesteldheid, neemt initiatief en kan zelfstandig werken
  • Je werkt nauwkeurig en bent betrouwbaar;
  • Je bent multi-inzetbaar en kan zowel mensen verder helpen aan de kassa als administratieve taken tot een goed eind brengen;
  • Je werkt vlot met MS Office toepassingen (Microsoft Word, Excel, Outlook & Teams kennen voor jou geen geheimen meer)
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en toont veel organisatiebetrokkenheid;
  • Je bent bereid om in het weekend en op avonden te werken en je flexibel op te stellen in samenspraak met collega’s betreffende de openingsuren van het zwembad
  • Je hebt een positieve en enthousiaste ingesteldheid, neemt initiatief en kan zelfstandig werken
  • Je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor je solliciteert en je geniet de burgerlijke en politieke rechten
  • Je slaagt voor de selectieprocedure: een psychotechnische test en een grondig sollicitatiegesprek. De psychotechnische test zal doorgaan op maandag 13 mei 2024 via een thuisopdracht. Enkel de 8 hoogst scorende kandidaten worden uitgenodigd voor een grondig sollicitatiegesprek op donderdag 6 juni 2024 . Gelieve deze data alvast te noteren.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Meewerken aan een bruisende stad in verandering binnen een team van fijne collega’s
  • Een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur met een salarispakket in de weddeschaal C1-C3 geïndexeerde bruto maandwedde: geïndexeerde bruto maandwedde: minimum 2303,38 euro, maximum 4215,8 euro
  • Heel wat extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro/dag), hospitalisatieverzekering, extralegaal pensioen, laptop ter beschikking, gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, fietsvergoeding en ecocheques
  • Respect voor jouw work-life balans: 35 dagen jaarlijkse vakantie,
  • Relevante ervaring en anciënniteit worden in aanmerking genomen

Solliciteren

Sofie Schrevens
016 24 73 77
sofie.schrevens@tienen.be

Solliciteren